Wednesday 8 May 2013

Fungi and sawang detected

Oh, ada blog rupanyer..

^^


Alhamdulillah, rupa-rupanya aku ada blog,(senyum keji) dah bersawang lagi berfungi ..huk2
nasib baik ingat lagi kata laluan, kalau tak memang lainkalilah... 5 tahun bukan lama pun
So, inikalilah aku bernekad untuk meneruskan usaha menulis di blog yang usang ini.. sikit-sikit lama-lama jadi  
bukit... Insyaallah jika bermanfaat akan dapat saham di akhirat.

First of all, bermillion-million terima kaseh kat sahabat-sahabat aku yang selalu puji kutuk blog aku (walaupun hanya beberapa post)... korang sebenarnya memberi aku semangat malas untuk menyambung kerja-kerja menulis yang telah aku mulakan akhirkan .. 

Bermacam-macam alasan yang aku bagi bila nak mulakan menulis.. paling selalu, "maner ada masa" semua salah a****...
Hakikatnya, semua orang dapat 24 jam sehari tak ada yang kurang atau lebih.. Allah kan adil.. 
So, gunakanlah masa itu sebaik-baiknya..bak kata cerdik pandai penipu masa itu ibarat pedang siput , jika kita tidak memotongnya , maka ia akan memotong kita..

Ok.. ngantuk dah.. tadi tak dapat nak melenakan mata kerana memikirkan test 2 undang2 keluarga islam yang senang susah sangat nak score...

Moga aku terus istiqamah.. ^_^


2 comments:

  1. Melalui penulisan, kite bleh bce pemikiran..pergh, kuat politik ye :p

    ReplyDelete
  2. Huhu.. Kuat x kuat sangat la... Saje nak masukkan isu semasa... Hehe he

    ReplyDelete